Suggestie


Een suggestie is een voorstel of tip, gebaseerd op jouw ervaring als patiënt, die tot verbetering van onze zorg of service kan leiden. Wil je graag een positieve ervaring in de kijker zetten of een pluim uitdelen? Dat kan via ons online formulier.

Wat kan nog beter?

Wij moedigen je graag aan om jouw suggesties door te geven zodat wij onze zorg kunnen verbeteren waar nodig. Als patiënt weet je het beste wat goed voor jou is! Daarom horen we het graag als je suggesties of tips hebt.

Mangomoment

Heb je tijdens jouw verblijf een mangomoment meegemaakt? Dit is een kleine, onverwachte, verrassende actie of gebaar die jou tijdens de dagelijkse zorgverlening ervaren hebt. Wij geven deze mooie voorbeelden graag als motivatie door aan onze zorgverleners.

Wat vind je belangrijk?

Wanneer zorgverleners focussen op wat telt voor de patiënt en zijn familie, dan is de zorg warm, de kwaliteit beter en voelen de patiënten zich tevreden. Daarom willen wij graag weten wat je echt belangrijk vindt tijdens een ziekenhuisbezoek.

U kan anoniem melden of uw gegevens invullen. Daarmee kan indien nodig contact opgenomen worden, als meer informatie nodig is over uw melding. Niet elke melder wordt standaard gecontacteerd.

captcharefresh

Wat gebeurt er met deze feedback?

De suggesties, opmerkingen of feedback die je doorgeeft via dit formulier worden met het kwaliteitsteam besproken, waarna onderzocht wordt of en hoe we onze zorgverlening kunnen verbeteren. Indien nodig wordt er contact opgenomen voor extra informatie, maar niet elke melder wordt standaard gecontacteerd.

Frequent mee nadenken over onze werking?

Sinds 2015 heeft AZ Oudenaarde een eigen Cliëntenraad. Dat is een onafhankelijk adviesorgaan dat de ziekenhuisdirectie adviseert over allerlei aangelegenheden waar patiënten en bezoekers mee te maken krijgen, zoals informatiebrochures, huisvesting, voedingsbeleid, bereikbaarheid, informatievoorziening, enzovoort.