Suggestie


Een suggestie is een voorstel of tip gebaseerd op uw ervaring als patiënt, die tot verbetering van onze zorg of service kan leiden. Wil u graag een positieve ervaring in de kijker zetten of een pluim uitdelen? Dat kan via ons online formulier.

Wat kan nog beter?

Wij moedigen u graag aan om uw suggesties door te geven zodat wij onze zorg kunnen verbeteren waar nodig. Als patiënt weet u het beste wat goed voor u is! Daarom horen we het graag als u suggesties of tips hebt.

Mangomoment

Heeft u tijdens uw verblijf een mangomoment meegemaakt? Dit is een kleine, onverwachte, verrassende actie of gebaar die u tijdens de dagelijkse zorgverlening ervoer. Wij geven deze mooie voorbeelden graag als motivatie door aan onze zorgverleners.

Wat vindt u belangrijk?

Wanneer zorgverleners focussen op wat telt voor de patiënt en zijn familie, dan is de zorg warm, de kwaliteit beter en voelen de patiënten zich tevreden. Daarom willen wij graag weten wat u echt belangrijk vindt tijdens een ziekenhuisbezoek.

U kan anoniem melden of uw gegevens invullen. Daarmee kan indien nodig contact opgenomen worden, als meer informatie nodig is over uw melding. Niet elke melder wordt standaard gecontacteerd.

captcharefresh

Wat gebeurt er met deze feedback?

De suggesties, opmerkingen of feedback die u doorgeeft via dit formulier, worden met het kwaliteitsteam besproken, waarna onderzocht wordt of en hoe we onze zorgverlening kunnen verbeteren. Indien nodig wordt contact opgenomen voor extra informatie, maar niet elke melder wordt standaard gecontacteerd.

Frequent mee nadenken over onze werking?

Sinds 2015 heeft AZ Oudenaarde een eigen Cliëntenraad. Dat is een onafhankelijk adviesorgaan dat de ziekenhuisdirectie adviseert over allerlei aangelegenheden waar patiënten en bezoekers mee te maken krijgen, zoals bijvoorbeeld informatiebrochures, huisvesting, voedingsbeleid, bereikbaarheid, informatievoorziening, … enz.