Elke dag opnieuw zetten zorgverleners in AZ Oudenaarde zich in om jou de beste zorgen te verlenen. Wij streven ernaar om ons zorgaanbod continue te verbeteren. Hierbij is jouw inbreng van groot belang.
Onderstaand overzicht geeft de verschillende mogelijkheden weer om als patiënt of bezoeker jouw mening door te geven.
Tijdens jouw verblijf in het ziekenhuis streven alle artsen en ziekenhuismedewerkers ernaar om jou dagelijks te omringen met de beste zorgen. Ondanks deze inzet is het mogelijk dat bepaalde zaken toch niet lopen zoals verwacht of dat er ongenoegen ontstaat. Lees verder
Je kan jouw suggesties, vragen of klachten bezorgen aan de ombudsdienst.
De ombudsvrouw kan op verschillende manieren gecontacteerd worden.
Lees verder
Een incident is een onbedoelde gebeurtenis tijdens het zorgproces waarbij de veiligheid van de patiënt in het gedrang kwam. We vragen onze medewerkers om deze incidenten te melden, om zo de kwaliteit van de zorg te kunnen verbeteren.
Lees verder
Om onze dienstverlening permanent te kunnen verbeteren, vernemen wij graag van jou in welke mate aan jouw verwachtingen werd voldaan tijdens je verblijf in het ziekenhuis. Wij stellen het erg op prijs dat je jouw ervaringen met ons deelt.
Een suggestie is een voorstel of tip, gebaseerd op jouw ervaring als patiënt, die tot verbetering van onze zorg of service kan leiden. Wil je graag een positieve ervaring in de kijker zetten of een pluim uitdelen? Dat kan via ons online formulier.
Ik heb een suggestie!