Elke dag opnieuw zetten zorgverleners in AZ Oudenaarde zich in om u de beste zorgen te verlenen. Wij streven ernaar om ons zorgaanbod continue te verbeteren. Hierbij is uw inbreng van groot belang.
Onderstaand overzicht geeft u de verschillende mogelijkheden om als patiënt of bezoeker uw mening door te geven.
Een klacht is elke vorm van ongenoegen of onvrede die u ervaart naar aanleiding van een contact met het ziekenhuis. Een klacht indienen kan bij de ombudsdienst; schriftelijk, via mail of telefonisch of via het online formulier op onze website.
Een incident is een onbedoelde gebeurtenis tijdens het zorgproces waarbij de veiligheid van de patiënt in het gedrang kwam. We vragen onze medewerkers deze incidenten te melden, om zo de kwaliteit van de zorg te kunnen verbeteren.
Lees verder
Om onze dienstverlening permanent te kunnen verbeteren, vernemen wij graag van u in welke mate aan uw verwachtingen werd voldaan tijdens uw verblijf in het ziekenhuis. Wij stellen het erg op prijs dat u uw ervaringen met ons deelt.
Een suggestie is een voorstel of tip gebaseerd op uw ervaring als patiënt, die tot verbetering van onze zorg of service kan leiden. Wil u graag een positieve ervaring in de kijker zetten of een pluim uitdelen? Dat kan via ons online formulier.
Ik heb een suggestie!