• Welkom
  • Patiënten
  • Patiëntenervaringen

Ombudsdienst


Tijdens jouw verblijf in het ziekenhuis streven alle artsen en ziekenhuismedewerkers ernaar om jou dagelijks te omringen met de beste zorgen. Ondanks deze inzet is het mogelijk dat bepaalde zaken toch niet lopen zoals verwacht of dat er ongenoegen ontstaat.

Lees verder

Een klacht indienen


Je kan jouw suggesties, vragen of klachten bezorgen aan de ombudsdienst.
De ombudsvrouw kan op verschillende manieren gecontacteerd worden.

Lees verder

Tevredenheidsenquête


Om onze dienstverlening permanent te kunnen verbeteren, vernemen wij graag van jou in welke mate aan jouw verwachtingen werd voldaan tijdens je verblijf in het ziekenhuis. Wij stellen het erg op prijs dat je jouw ervaringen met ons deelt.

Momenteel is het niet mogelijk om de tevredenheidsbevragingen online in te vullen. We vragen daarom om het document op papier in te vullen. Je kan het formulier deponeren in de brievenbus aan het onthaal of mailen naar Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien.

Suggestie


Een suggestie is een voorstel of tip, gebaseerd op jouw ervaring als patiënt, die tot verbetering van onze zorg of service kan leiden. Wil je graag een positieve ervaring in de kijker zetten of een pluim uitdelen? Dat kan via ons online formulier.

Ik heb een suggestie!